Hoe bereikt u de professionals in uw vakgebied?

Hoe kunt u kwalitatieve leads genereren en hoe vergroot u uw naamsbekendheid in de branche? (Online) adverteren is niet meer weg te denken uit uw marketingcampagne. Het wordt vaak ingezet om iets extra onder de aandacht te brengen. Het zorgt voor een enorm groot bereik en heeft een hoge attentiewaarde.

De BBOT biedt u de volgende mogelijkheden aan:

1 JAARBOEK BBOT (deadline 15 november van het lopende jaar)
We sturen telkens per eind december naar 1350 contacten een tweetalige gedrukte versie uit van een jaarboek BBOT. Dit naslagwerk wordt wat ons betreft verplichte kost voor iedereen die met orthopedische technologieën te maken heeft of krijgt.

Het kent een aantal vaste rubrieken: een overzichtje van hetgeen er het voorbije jaar gebeurd is, een prognose van de verwachtingen voor het toekomende jaar, We Do Care (hulp projecten), nieuwe leden verstrekkers (en -leveranciers) worden in de picture gezet, subsidiemogelijkheden voor innovatieve ontwikkelingen, promotiemogelijkheden, nieuwigheden leveranciers, overzicht programma en realisaties OT Academy, overzicht onderhandelingen PC 340, wetenschappelijke weetjes, nieuws van de opleidingsinstituten, oproep Algemene Vergadering, …

Er wordt uitgelegd wat de verschillende onderwerpen betekenen, waar we op de betreffende vakgebieden staan en we blikken met onze experts vooruit. Daarnaast voegen we praktische how-to's en/of interviews met experts toe.

Hier kan u uw expertise onder de aandacht brengen van al onze contacten via een advertentie.

Extra!    
Leveranciers die publiciteit van 1 pagina betalen mogen eveneens een vakartikel afleveren. Lees de voorwaarden bij de inschrijving.

Tarieven, technische specificaties en inschrijving advertentieruimte

2 BBOT-Nieuwsbrief online
Deze wordt per kwartaal uitgestuurd naar ongeveer 1700 contacten. U kan adverteren met een banner (Header of Rectangle) om meer merkbekendheid te creëren. Met een gesponsord bericht kan u redactionele content onder de aandacht brengen. Uw ‘teaser’ in onze Nieuwsbrief zet de lezer aan om het volledige artikel op uw website of op onze nieuwspagina verder te lezen. Hierbij een voorbeeld: BBOT-Nieuwsbrief en Lettre d'information UPBTO. Hou er rekening mee dat we een tweetalige beroepsvereniging zijn.

Ter info: de maart 2024 editie van de BBOT Nieuwsbrief kende 1700 nieuwsbriefontvangers, hij werd door 1100 unieke ontvangers geopend om artikels te lezen en 200 hebben doorgeklikt naar onze website.

Het levert je dus bekendheid op bij onze leden en achterban. Omdat je product aansluit bij onze doelgroep is er grote kans dat deze het ook door zullen vertellen in hun eigen netwerk. Op die manier bereik je een grote, enthousiaste doelgroep binnen België (750 clicks), USA (1000), Nederland (61) en Frankrijk (34).

Tarieven, technische specificaties en inschrijving advertentieruimte

3 Website en social media
Wenst u iets voor een langere tijd onder de aandacht te brengen? U kan voor 1 maand een betalend bericht op onze nieuwspagina laten zetten. Hier hebt u ruimte om uw doelgroep uitgebreid te informeren over een komend evenement, een innovatief product of baanbrekende techniek. Vacatures van onze leden plaatsen wij gratis op onze site en op onze LinkedIn pagina. Niet leden kunnen hiervan gebruik maken mits betaling van een kleine vergoeding. Uw logo en link naar uw eigen site wordt exclusief en gratis aangeboden voor leden leverancier. Een wederkerige link naar bbot.be wordt gewaardeerd.

Tarieven, technische specificaties en inschrijving advertentieruimte

4 OT Academy
De OT Academy organiseert bijscholingen voor de sector. U kan participeren in de uitnodigingsmail en de intro van een online sessie met uw logo. Of zichtbaarheid creëren op de opleidingslocatie.

Een lijst met de OT Academy-topics voor 2024 wordt stelselmatig aangevuld op onze website.
Bij iedere nieuwe opleiding zullen betrokken leveranciers die lid zijn geïnformeerd worden.

Tarieven, technische specificaties en inschrijving advertentieruimte

Vorige edities

2024

2023

2022

2021

2020

;